emelielaurinus

Alla inlägg under september 2014

Av Emeelie - 29 september 2014 21:03

GoooKväll !!

Lång dag.. Fått mktgjort.. Fixat i mitt "gym" rum. Blev så fintoch där finns allt. SO HAPPY!!  

Kände att jag behövt lite fix för att tänka på annat lite.. Shoping och hemma fix. Denna helgen som kommer ser jag jätte mkt fram imot!! Lång ledig hela fredag - måndag så ska hitta på lite bus tror jag minsan.. DE e jag värd!! Träffat kusiner och kusinbarn mellanjobb passen denna helgen som va .. Mkt härligt och kan har ett barn till på väg, så kul. Och min andra kusin ska köpa en kostads rätt så jag hoppas jag får vara hos henne o hjälpa dem komma iordning lite :)

Imon ska jag plugga och träna hela efter middagen och kvällen.. Ska t stan och köpa lite snygga underkläder med, men de hinns med 

  

Gjort en äppelkaka till pappa innan och imon blir det jobb igen .. Hoppas bara vädert är okey. Varit jätte fint ikväll!! SOL och helt underbart!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kollat på ett helt sjustklipp på Kleerup när han gästar

tv4 morgon.. Asså han är sten hög...AHAHA

(IDIOT VARNING)

 


hahahahhahahhahah Ja harre min dag!!

 

 

LOVE Emelie

 

Av Emeelie - 27 september 2014 19:20


Har testar två nya saker denna veckan...

 

Torr shampo Aussie

 

Finns i oilka hår typer,  jag köpte med extra volym i.

är super nöjde med den .. de va ju kampanj på KICK nu 119 kr.

Värt varje krona. Och den kommer jag fortsätta köpa.

Jag gillar inte att tvätte håret så mkt så det är perfekt att använda.

  

 

 

 

 

 

 

 

Som alla vet så snusar jag.. suck! Gjort det i 6 år.

Ialla fall.. testat snus från Marlbro..

 


Strong White Mint

Den är helt ok.. Stark o stark.. njaaaaa

Men stark mint samk va det verkligen. Kommer inte

byta ut mitt älsklings snus mot de men de får i betyg

Tre toast av fem

  

 

 

Love Emelie

 

Av Emeelie - 27 september 2014 12:17

Skön dag. Härligt på jobbet och solen skiner .. ut till min mamma och umgås med dom lite. Imorgon r de jobb igen.




 




Just nu är de mkt som snurrar runt .. Mår egentligen inte så bra just nu. Jag är en sån person som mår dåligt när andra är ledsna och mår dåligt. När de händer MIG något sopar jag bara de bakom mig.
Mina nära och kära betyder allt för mig, min familj och mina vänner. Tycker att jag är bra på att prata med ibland blir de som lim mellan läpparna. Man kanske inte vet inte vad som kan vara rätt eller fel i vissa situationer, Men känns de fel i hjärtat så kan de inte vara bra. Ibland känner jag mig bara så hjälplös. Skulle vilja rädda hela världen om jag bara kunde. Ibland önskar jag att jag bara slapp höra och se vissa saker för jag känner jag kan ändå inget göra .. Mår dåligt när andra är ledsna och de kan bli överdrivet. Alla är ledsna o nere ibland. Alla har saker i sina liv som är jobbiga och svåra . Jag kan inte klaga på mitt egna liv. Jag har de så bra. Jag har allt jag vill ha. Jag är friat och har så många bra o fina vänner och en underbar familj, fint jobb och fantastiska jobbar kompisar .. Borde vara lyckligast i världen.




 



Ikväll åka jag krama på min mamma o syster Ialla fall och då känns allt bättre ?

Ha en fin dag alla

Lovr Emelie

Av Emeelie - 24 september 2014 20:10

Gokväll ..


Jag har gjort langos ikväll. Asså de är så sjukt gott. Bara de inte blir föööör ofta..

25g jäst
3dl vatten
1tsk salt
1tsk olja
En kokt mosad potatis
7dl mjöl

 

På den hade jag crem frech med örtsalt o vitlökskrydda i. Sen strimlad skinka, ost och röd lök mmmmm.




 




Skulle ju lägga ut mina älsklings "vardags saker" ikväll med det får bli imorgon. Den som väntar på något gott ;P





 




Imorgon skall jag träna en timma... umgås med min kära kusin och sen jobba en runda i stan.. hoppas på lite bättre väder i morgon så kan jag ta en jogg med.



Så sugen på att tatuera mig nu. Innan sommaren Ialla fall. Här lite alternativ alla fall

Nehe nu ska jag fläska lite till. Glass o maränger och invänta PARADISE HOTEL



Love Emelie

Av Emeelie - 24 september 2014 12:19

Senare idag ska jag visa upp mina bästa vardags saker

jag använder varje dag och bara älskar.. skönhet och hälsa puss hörs senare ?

Av Emeelie - 22 september 2014 12:57

 Ligger i mammas soffa nu och bloggar lite innan jobbet.. Ska vila en timma efter bara ha sovit 4,5 tim i natt.. Hade datorn i knät i sängen och, nästan, missbrukade Big Brother halva natten..

Kan inte släppa.. så kul. (noob jag vet)

 

Mamma bjöd på fin fin lunch som vanligt

Nudlar med rödcutty, kyckling,spenat och pumpa..Mmmm

 

 

 

 

 

 

NÖDEN HAR INGEN LAG ???

 

...säger dom ju. Men så är det ju inte.. Kom till stationen en halv timma innan tåget gick,

och efter allt kaffe .. jah  jag behövde kissa helt enkelt. Men SÅKLART skulle man slänga in en J***a femma för att få komma in... Suck! Vem går runt med kontatnter idag likson?? Inte jag ialla fall.. Fanns ingen automat till räkligt nära och på toppen av allt så regnade det ute :(

Såg att tåget kom in på spåret så tänkte jag får ta den äckel toan då... Men när jag kom fram ska ni inte tro att dörrarna va öppna.... Nej då.. Fick stå där o "LIDA" i 20 min till.. Va så nödig att jag knappt kunde ta mig på tåget när det öppnade.

Men guuuud vilken befielse det va.

Men gör vad som helst för att få gå när nöden kommer.. 5 kr är ju ingenting.. hade gett 20 bara fr att få komma in på toa, men det gäller ju att ha kontanter..

 

 

 

 

 

Det är ju inte barar toaletter.. vad som helst kan hända med ett kort, när som helst.

Kontanter är en säkerhet känns det som..

 

Ha den fint idag alla.. Xo

 

Love Emelie                                            

       


Av Emeelie - 22 september 2014 10:01





   Gomorgoon!!

 

Äntligen måndag, nya tag efter en allmänt slö vecka men sjukdom och trötthet.. Känns bra. Komma i gång riktigt med träningen och mat vanorna.. Helt sjuk hur allt skiter sig när man är sjuk. 

Dumt och träna när man är sjuk och MATEN ska vi inte bara prata om. Godis, och smörgåsar.

SUCK



 

 

 

Jag funderar och funderar på vad jag ska göra med håret... Ååå blir galen.

Jag vill göra något kul men kommer inte på vad jag är sugen på alls.. Just nu har jag Guld blondt med blonda toppar... 

 

 

 

Näää jag vet inte. Detta tål att tänkas på, Men hönni vi får se fram över vad jag ska göra..

Nu skall jag till tåget, Plugga och sen jobba..

 

Ha en fin dag alla XoXo

 

Love Emelie

Av Emeelie - 21 september 2014 21:18

 


God Kväll alla fina.,

Sitter och funderar på en sak... Som alla vet så älskar jag ju reality --Big Brother, Robinsson, Farmen, Paradise Hotel, Kungarna av Tylesand osv..

Tänk om man tar alla de roligaste, sjukaste och starkaste karaktärerna och slängde in i ett BB hus.

Tänk typ ( ni som kommer ihåg) t ex Robinsson Robban? Hanna Widerstedt, Rodney Från BB, Jessica BB, Jessica BB, Fikiri Farmen, Emelie från Ph och Jeppe OSV.. Fatta va kul tv det skulle vara ... 

 

 

 

 

 

Ligger i sängen nu. Ny duschad och äter nybakt bröd. Snart kommer mina älsklingar på Kanal 5.

Antingen älskar man dom eller hatar man dom .. Filip och Fredrik!!!

Älskar ju mest Hundra höjdare



Älskar att domär ute och träffar orginal runt om i sverige.. 

Kolla 5an vid nio   Filip och Fredrik i globen !!


 



Måste bara få berätta om ming grannar vägg i vägg hära.. Dom är typ rädda för folk eller något. Alltid blicken neråt och dom är aldrig ute på sin baksida om jag eller andra grannar är ute.

hahaha Asså i dag tog hennes socaila forbi sitt rekord... Hon gick ut i spö regn, verkligen SPÖ regn och drog upp ogräs i landen för att ingen skulle se henne.. Dom är sånna "bohema" typer med. Syns på kläderna och annat.. Hahha jaja bara lite rolig helt ointresant söndags fakta.

 

 




Love Emelie


Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards