emelielaurinus

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Emeelie - 8 september 2014 17:11

Heej Igen..

 

 

Tänkte testa lite Betakaroten men vitamil D i.. Detta skall göra huden fräsch och ge den lite färg. 

 

 

 

 

Denna produkten innerhåller D vitamin som ju normalt bildas i huden när den får sol.. Vi får ju tyvärr inte se solen så mkt som vi skulle önska på höst- och vinterhalvåret .. Jag äter alltid D vitamil under höst och vinter. Det göt mig lite piggare i allt mörker med. 

 

JAg hat ätit dessa tabletter i lite mer än en vecka .. Tyvär tog jag ingen bilder på mig innan men som det känns har jag liiiite finare färg nu.. lite brunare oh skönt att slippa ligga i solariet allt för mkt. 

 

På talom det fick jag ett solarium i torsdags så vi får se om jag pallar ligga o svettas i de nu i höst--

 

Love Emelie

 

Av Emeelie - 8 september 2014 16:34

Nu Provar vi detta igen..

 

Tänkte ge media ett försök till. Denna gången, Blogg. Ingen hemllighet ett jag HATAR facebook av många anledninger. Inget jag vill tråka ut med nu.. Men kommer det på tal så kommer jag ta upp det mer framöver..  Här kommer mitt liv i text och bild. Gilla eller hata, upp till dig

 

Love Emelie

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards