emelielaurinus

Alla inlägg den 9 september 2014

Av Emeelie - 9 september 2014 18:48


Sitter på jobbet just nu och är så tacksam och glad. Jag har världens bästa jobb och jag jobbar med världens bästa männsikor. Fått en fin blomma idag   

 

  

 

Åååå. Värmer i hjärtat.. har super ont i min tand nu...

 

 

 

 

 

Asså fy.. mår illa. Jag är "rånad" av tandläkaren... Suck! hur många tusen har jag lagt ut på mina tänder??? Mmm MÅÅNGA!!

 Nehe slut på gnäll... nu ska jag äta lite gott o nyttigt. Ha en fin kväll

 


Love Emelie

Av Emeelie - 9 september 2014 10:38

    



    



 Kèrastase 

Reflektion

Älskar denna och kör "balsam metoden" men denna i toppar ( 399kr) och LÀNZAs Healing Haircare. Den vita och gröta i botten för näring, styrka och framför allt HEALING. White tea och Manuka Honey Conditioner (289kr). Älskar och kan inte vara utan..


 


Rena medicinen för mina sönderblekta toppar ... Köpt en svart snygg skjorta och foundation.

 

 

     

Ooh happy daaay  



Love Emelie

Av Emeelie - 9 september 2014 09:12

Goooooooomonn!!!

 

Idag är en riktig pissdag... Regn, kallt och tandläkaren väntar.. två tänder att laga..   

Asså mina tänder.. vart skall jag börja .. Rotfylla en och ett stort hål mellan två tänder som ditter för nära. Kommer inte äns imellan men tandtråd.. Nee de är sjukt jobbigt alla fall.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Nehe nu får ni ha en fin dag.. nu ska jag morgon mysa och plugga en timma sn blir det buss till Ryet.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards