emelielaurinus

Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Rosa

Av Emeelie - 11 september 2014 19:27






Man gör vad man kan...   

 

Jag tycker absolut man ska stödja canser fonden, kanske inte man kan varje månad. Men jag va inne på hemsidan och där kan man få en "frivillig" räkning. Man skriver bara i summan man vill skänka och skicka in. 

www.canserfonden.se

 

 

 

Hatar canser och skullege allt för att den sjukdommen skulle försvinna. Förlorade min vackra mormor i canser och många i närheten har eller har gått bort i canser.

  

 

 

 

 

 

 

Ge direkt vis sms nu..

Skicka ordet BESEGRA till 72988 så skänker du 50 kr till canser fonden.

 

 

 

 

 

 

Love Emelie









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeelie - 9 oktober 2014 21:18

.. befinner mig nu äntligeeeeen i sängen. Jobbat natt och umgåtts med min fina vän Kaltrina Hon r en av dom få jag litar på och hon är som min stora syster Så vacker Jag har färgat och fixat hennes hår hon hon har bjudit mig på middag. Ä...

Av Emeelie - 7 oktober 2014 20:16

Jag ser mig själv som en (vågar till och med säga) extrem djurvän.. Men är man en "sann" djurvän om man ÄTER djur? Funderat mkr på att prova en månad helt UTAN kött?!  Kanske är helt idiotiskt nu när älg jakten ståt för dörren ;) Nää men de är en...

Av Emeelie - 7 oktober 2014 18:14


Jobb men bästa idag. Kom nyss hem ligger i soffan och kollar på Dr Phil .. Tandläkaren idag. Rotfyllning igen ): men men dom är så snälla där nere och man blir väl omhändertagen.. snart bara bullar och förbereda för imorgon. Jobb nått väntar. Love...

Av Emeelie - 6 oktober 2014 12:38

Gomiddag gullisarFullspäckad helg och den här varit super bra.. köpt koppar spray och fixat i tv rummet. Soffbord och andra detaljer ..Ska visa bilder framöver när allt är klart... Höst mys delux hemma nu. Sitter på tåget nu på väg till jobbet. Kyckl...

Av Emeelie - 4 oktober 2014 20:03

GoooooooAfton..   Haft en underbar dag idag. Helt fantastisk! Varit bland människor jag älskar och som får mig glad. Börjat denna dagen men frukost buffe på Toftastrand... Varit iväg på marknad och storhandlat. Jobbat tre timmar och sen ...

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards