emelielaurinus

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Emeelie - 3 oktober 2014 20:00

Fredag kväll!!

Idag v de underbart att ha sov morgon. Tror jag behövde de för jag sov t halv elva   

 

Har varit och jobbar här i stan några timmar i em.

Träffat mamma och moster på stan. Lunch och lite shoping.

Dom gjorde sig fina ihåret och blev jätte fins inför sin Malnö resa imorgon!

Blev så sugen på att fixa mitt hår men jag kommer inte på vad jag vill göra ju.

Funderat på ljusbrunt men kanske en mer "tydlig" ombre.. Ah ingen aning.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sååååå Jääääla Gött!!!!

 

Har gjort världens grej nu ikväll.. Nougat kaka...

 

 

Asså så enkelt och sjukt gott! Är besatt av denna kaka just nu.. 

Så dom skall jag avnjuta nu till BB live och så klart lite riseling så här

en fredags kväll...

 

 

 

Imorgon blir det jobb på dagen, det blir shoping och sen massa bus på kvällen..

Ikväll vill jag ha film tips KOMIGEN NU!! KOMMENTERA är film sugen

Hejja Hejja.. Puss

 

 

Love Emelie

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards