emelielaurinus

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

Lovely day

Av Emeelie - 4 oktober 2014 20:03

GoooooooAfton..

 

Haft en underbar dag idag. Helt fantastisk! Varit bland människor jag älskar

och som får mig glad.

Börjat denna dagen men frukost buffe på Toftastrand...

Varit iväg på marknad och storhandlat.

Jobbat tre timmar och sen SHOPING och lite träning i nya gymmet

  

och nu god mat och vin..

 

 

 

Min shoping idag blev en tunika från Trend House..

Schampo och balsam och ett nytt torr schampo med volym,

Luktade jätte gott dock va de ej så mkt i flaskan och den va svin dyr :S

Fick två ljuslyckor med koppar detaljer och höst inspiration av pappa <3

Köpt ett koppar spray föt jag ska fixa till mitt soffbord och lite annat. 





 



Ursäkta mig men det är så skönt att slippa Rydaholms dagen.. Inte för att någon tvingat mig gå ut där förr men nu när jag flyttat så känns de undervart att vara gå ut här i stan..

Sitta på en servering och bara dricka vin och prata men normala människor känns helt underbart!

Känns som om man vet vad som kommer hända där redan... En dålig film som går i repris år efter år.. samma, samma. Folk ser fram emot Rydaholmsdagen i ett halv år innan och fixar barnpassning och kläder asså harre gud.. DÅ kan man inte ha varit med om mkt kul 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOFTASTRAND

 

 

 

Ha en fin kväll   nu har jag brottom. Puss och kram   

 

 

Love Emelie

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeelie - 9 oktober 2014 21:18

.. befinner mig nu äntligeeeeen i sängen. Jobbat natt och umgåtts med min fina vän Kaltrina Hon r en av dom få jag litar på och hon är som min stora syster Så vacker Jag har färgat och fixat hennes hår hon hon har bjudit mig på middag. Ä...

Av Emeelie - 7 oktober 2014 20:16

Jag ser mig själv som en (vågar till och med säga) extrem djurvän.. Men är man en "sann" djurvän om man ÄTER djur? Funderat mkr på att prova en månad helt UTAN kött?!  Kanske är helt idiotiskt nu när älg jakten ståt för dörren ;) Nää men de är en...

Av Emeelie - 7 oktober 2014 18:14


Jobb men bästa idag. Kom nyss hem ligger i soffan och kollar på Dr Phil .. Tandläkaren idag. Rotfyllning igen ): men men dom är så snälla där nere och man blir väl omhändertagen.. snart bara bullar och förbereda för imorgon. Jobb nått väntar. Love...

Av Emeelie - 6 oktober 2014 12:38

Gomiddag gullisarFullspäckad helg och den här varit super bra.. köpt koppar spray och fixat i tv rummet. Soffbord och andra detaljer ..Ska visa bilder framöver när allt är klart... Höst mys delux hemma nu. Sitter på tåget nu på väg till jobbet. Kyckl...

Av Emeelie - 3 oktober 2014 20:00

Fredag kväll!! Idag v de underbart att ha sov morgon. Tror jag behövde de för jag sov t halv elva      Har varit och jobbar här i stan några timmar i em. Träffat mamma och moster på stan. Lunch och lite shoping. Dom gjorde sig fina ihåret o...

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards