emelielaurinus

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Emeelie - 6 oktober 2014 12:38

Gomiddag gullisar

Fullspäckad helg och den här varit super bra.. köpt koppar spray och fixat i tv rummet. Soffbord och andra detaljer ..Ska visa bilder framöver när allt är klart... Höst mys delux hemma nu. Sitter på tåget nu på väg till jobbet. Kyckling sallad men matvete ist för pasta .. tummen upp.
Saknar dom lite nu på jobbet. Får inte gå för många dagar. Älskar verkligen mitt jobb. Och livet i allmänhet just nu. De flyter på exakt som jag vill. Jobb och träning i fokus.. behöver gå ner tre kilo till innan jag börjar med vikter och kost förändring.. Just nu r kondition i fokus.. Ska ha bra med tid på mig. Siktar på påsk att jag ska vara i bra form tills dess. Nu när jag har gymmet så tränar jag minst 5dagar i veckan och har tagit bild på mig hur min kropp såg ut nu när jag började. Hahahah Harre gud asså.. Jag är inte tjock någonstans men fy va jag är i "otrimm" just nu.. slapp och hängig i kroppen. Men känner nu direkt när jag satt igång att jag är piggare och allt känns lättare.





 





Snart r de dop för lille Elton. Han är så fin och underbar. Saknar dom varje dag jag inte träffar dom..

Mina älsklingar  

Thea o Elton 





 





Snart är sommar tid slut och vintertid på väg in... Jag hatar kyla och vinter. De ändå mysiga r När advent kommer.. men de dröjer..

 


 



Mkt ska hända i veckan. Jobb i rydaholm och i stan. Ska även sätta upp tapeter och en " walkincloset" , men de blir bara kul.

 

Ha en fin dag alla     



 

 

Love Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards