emelielaurinus

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Emeelie - 7 oktober 2014 20:16

Jag ser mig själv som en (vågar till och med säga) extrem djurvän.. Men är man en "sann" djurvän om man ÄTER djur?

Funderat mkr på att prova en månad helt UTAN kött?!  Kanske är helt idiotiskt nu när älg jakten ståt för dörren ;)

Nää men de är en allvarlig tanke... tänkter ta November som min prov månad..

 


Jag HATAR djurplågeri och man vet inte hur de djuret hat haft de som ligger på talriken framför en..  Uuuuh fy :/

Sett många obehagliga klipp och jag mår illa... känner mig hjälplös..

Ett, tex som jag såg för 4 år sedan va från ett slakteri som skickade kött till burger king där djuren blev plågade något fruktansvärt.. Sedan dess har jag inte satt min fot nära ett burger king.

 

Jag har hört att kroppen mår bättre utan kött och det tänker jag prova nu :)

Man känner sig tydligen piggare ocj lättare..

jaja nog om detta     vi får utverdera detta efter jag provat på detta

 

 

NOVEMBER IT IS !!!


Av Emeelie - 7 oktober 2014 18:14


Jobb men bästa idag. Kom nyss hem ligger i soffan och kollar på Dr Phil .. Tandläkaren idag. Rotfyllning igen ): men men dom är så snälla där nere och man blir väl omhändertagen.. snart bara bullar och förbereda för imorgon. Jobb nått väntar.

Love Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Laurinus
Här Har Ni Mitt Liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards